בית ספר הוברמן היקר,לקראת ט"ו בשבט,אני פונה לתלמידי בית הספר כדי לשכנע אתכם לעשות מעשה אכפתי למען הסביבה.
אני מציע לנקות את הסביבה כדי שיהיה לנו סביבה ירוקה ויפה,
לדאוג לתלמידים שיגנו על הסביבה-לא לקטוף פרחים.
המעשה הכי חשוב שצריך לעשות בבית הספר ההוא: לשמור על הניקיון ולעזור לסביבה שלנו בבית הספר להתפתח.
העצים עוזרים לנו לנשום, עצים וצמחים פולטים חמצן, בני האדם ושאר בע"ח זקוקים לחמצן כדי לנשום בלי חמצן אי אפשר ליחיות ובלי עצים וצמחים אין חמצן.
העצים מוסיפים יופי,יוצרים צל,תורמים לצינון האוויר, להפתחת עוצמת הרוח ולהפתחת עוצמת הרעש.
איכות האוויר משתפרת בזכותם כך עלי העצים מייצרים את החמצן, שאנו נושמים, סופגים את האוויר המזוהם, ומסירים ממנו חלקיקי אבק ופיח.
לכן תלמידים יקרים בואו נהפוך את בית הספר הוברמן למקום נעים וירוק מקום שטוב יותר לילמוד בו.
אני מציע לנקות את הסביבה כדי שיהיה לנו סביבה ירוקה ויפה,
לדאוג לתלמידים שיגנו על הסביבה-לא לקטוף פרחים.
המעשה הכי חשוב שצריך לעשות בבית הספר ההוא: לשמור על הניקיון ולעזור לסביבה שלנו בבית הספר להתפתח.
העצים עוזרים לנו לנשום, עצים וצמחים פולטים חמצן, בני האדם ושאר בע"ח זקוקים לחמצן כדי לנשום בלי חמצן אי אפשר ליחיות ובלי עצים וצמחים אין חמצן.
העצים מוסיפים יופי,יוצרים צל,תורמים לצינון האוויר, להפתחת עוצמת הרוח ולהפתחת עוצמת הרעש.
איכות האוויר משתפרת בזכותם כך עלי העצים מייצרים את החמצן, שאנו נושמים, סופגים את האוויר המזוהם, ומסירים ממנו חלקיקי אבק ופיח.
לכן תלמידים יקרים בואו נהפוך את בית הספר הוברמן למקום נעים וירוק מקום שטוב יותר לילמוד בו.
לאורי היקר
השבמחקנהנתי לקרוא את מה שכתבת. השתמשת היטב במחוון. הקפדת על מבנה תקין- משפט פתיחה גוף וסיום. אהבתי מאוד שהתחייסת בפוסט שלך לכתבות שנילמדו בכיתה: :עץ נולד" ועצי החיים".אני בטוחה שתלמידי בית ספר הוברמן יקראו את הפנייה שלך ויהפכו את בית הספר למקום ירוק ונעים יותר ללמידה.
חניתה